Tilpasningsservice – vi gi’r ikke op, før du er tilfreds. 

Selvom vi er 100% sikre på, at du vil elske din nye dyne fra Nortex A/S, må vi erkende at mennesker er forskellige og har forskellige behov. Derfor tilbyder vi, at du, inden for de første 30 dage efter leveringen, kan få reguleret fyldmængden i din dyne på udvalgte produkter*.

Hvis du efter en uge finder ud af, at den helårsdyne du har købt er for kold, og hellere skulle være en vinterdyne, kan du sende dynen retur, og vi regulerer fyldmængden, så den passer til dit behov.

Du kan helt selv bestemme, hvor meget fyld der skal tages ud/ fyldes i dynen, så hvis du vil have en fyldmængde der ligger imellem en helårsdyne og en vinterdyne, kan dette også sagtens lade sig gøre. På den måde sikrer vi, at du får den bedste dyne, som er skræddersyet til præcis dit behov.

Hvis du ønsker at gøre brug af vores tilpasningsservice, så ring til os på 66 11 30 17, så finder vi sammen ud af, hvad der passer dit behov bedst. Herefter fremsender vi en returlabel på mail.

Alle omkostninger i forbindelse med tilpasningsservicen gratis for dig som kunde!

* Tilpasningsservicen gælder kun på de produkter, hvor dette logo fremgår på produktsiden på webshoppen.

 

 

Kom til Odense og mærk dynen

Hvis du ikke er tilhænger af at handle over nettet, kan du til enhver tid komme forbi vores butik på Havnegade 21 i Odense C. Her har du mulighed for at se og mærke vores forskellige produkter, få vejledning omkring produkterne og bestille.

Find vej her.

Få 15% på din næste ordre?

Vil du klikke din næste ordre hjem med 15% rabat? Så tilmeld dig til vores nyhedsmail og vi kvitterer med en rabatkode til dit næste køb.

Tak for din tilmelding, vi har sendt en bekræftelsesmail. Tjek din indbakke.